"Min första kärlek"


Min första kärlek...

Jag var 16 år när jag blev tillsammans med min "första riktiga" pojkvän. Han hette (eller han heter ju det fortfarande, haha) Philip och han var ett år yngre än mig. Vi gick i högstadiet tillsammans och man kan väl säga att vi blev lite "på G" som man så fint uttryckte det då, under en skidresa till Romme med skolan.

Jag hade haft pojkvänner innan Philip, men då hade man gjort slut efter typ tre veckor, och så var det bra med det. Det var som sagt några år sedan så jag minns inte så mycket av vårat "förhållande" annat än att han var grym på att ge komplimanger, vilket är  v ä ä ä l d i g t  sällsynt att killar gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0