Mail.


Sen det här inlägget har jag fått ytterligare åtta mail från personer som läser men som aldrig / sällan kommenterar, men som ändå vill berätta att de läser det jag skriver, vilket känns skitkul! Jag vet att många läser men få kommenterar, jag är likadan. Jag läser en del bloggar men det är väldigt få jag kommenterar, förstår dock inte varför, för jag vet ju själv hur glad man blir över att få respons på det man skriver.

Nu låter det typ som att jag sitter och fiskar kommenater, men så är inte fallet (även fast det skulle vara trevligt, hehe!). Jag ser på min statistik hur många det är som läser,  och hur många prenumeranter som finns på Bloglovin. Bara det är en bekräftelse i sig.


J a g  f ö r   e t t   å r   s e d a n . .

Men det vore ändå roligt om det var fler som ville göra sig till känna genom att skriva en kommentar eller slänga iväg ett mail!

Skulle ni inte kunna säga hur ni hittade hit då? Var det via Aftonbladet, slumpen eller annan blogg?
Hur länge ni har läst och vad det är ni har fastnat för?

Ha nu en underbar fredag och helg ♥ Det ska jag ha =)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag har kommenterat tidigare men varit lite dålig på det den senaste tiden :P Det var rena slumpen att jag hamnade på din blogg när du skrev via Aftonbladet, men jag blev kvar och läste alla inlägg från början till slut, och hängde sen med till din låsta blogg också. Tycker att din blogg är trevlig och lätt att följa, intressanta inlägg och med variation. Keep up the good work! :) Kram

2010-10-15 @ 11:22:16
Postat av: JohannaMariaMs

Hihi, hej Matilda! och TACK =)

2010-10-15 @ 11:29:02
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har börjat kommentera ganska ofta nu, förut orkade jag aldrig eftersom jag suger på att formulera mig.

Jag hittade iaf hit via Aftonbladet och sen har jag hängt kvar.

Vad jag fastnade för? Att du vågar vara så pass utlämnande att vi får läsa (och se bilder på) även om jobbiga saker som cancern och din separation.

2010-10-15 @ 12:27:30
Postat av: ssk

Hej johanna kommer inte ihåg om jag kommenterat tidigre, jag läser mest. Jag hittade hit via aftonbladet aug -08. Fastna för din blogg eftersom jag själv i juli -08 fick diagnosen lymfom och du va en månad före mig i dina behandlingar och jag kunde följa vilka biverkningar du hade hur du mådde fysiskt och psykiskt och jag viste vad jag hade att förvänta mig och att det jag upplevde psykiskt och fysiskt var inte bara jag. Så du har varit ett stort stöd för mig under min behandling och ä det fortfaradnde så forsätt med det du gör för du hjälper nog många fler än mig, så Tack

2010-10-15 @ 13:42:32
Postat av: Sassi

Hej! Jag har kommenterat lite då och då, men som de flesta, lite för lite :)

Jag hittade hit via Aftonbladet för längesen och fastnade. Du var en helt vanlig söt tjej som gick igenom nå fruktansvärt. Du gav mig styrka, genom att visa styrka själv. Jag tror att du hjälpt massor av människor där ute. Sen blev du frisk och jag blev kvar. Du gick igenom en separation, vilket jag själv gjort. Än en gång visade du styrka och än en gång tror jag att du hjälp en massa människor. Jag diggar dig!

2010-10-15 @ 16:45:40
URL: http://thesassis.blogspot.com/
Postat av: Josephine

Hejsan Johanna

Josephine här från Helsingborg. Har följt din blogg i något år och hittade dig genom aftonbladet. Uppskattar hur du beskriver din sjukdom, din väg tillbaka och ditt mod.

Hoppas helgen blir kanon!



/ Jossan

2010-10-15 @ 16:51:45
Postat av: Sandra

Hej hej! Jag har läst din blogg i flera år men faktiskt aldrig kommenterat, dåligt av mig. Du skriver jättebra och jag är så glad att du mår bra nu. /Sandra i Malmö

2010-10-16 @ 16:56:56
Postat av: Felicia

Hej Johanna! Förutom mina tips om Malaysia har jag varit dålig på att kommentera, eller rättare sagt har mina kommentarer varit obefintliga. Vet inte varför, har bara blivit så, vilket är konstigt eftersom jag läst din blogg nästan varje dag i ca 2 år. Tror att jag hittade hit via Aftonbladet, och fastnade för att du skriver bra, varierande och framför allt vågar vara ärlig och personlig. En grym blogg helt enkelt :).

Och när jag ändå skriver, stort grattis till lägenheten!

Kram!

2010-10-17 @ 12:25:16
Postat av: lina

jag har väl kommenterat nån gång men väldigt sällan. tror jag hittade hit via sabinas blogg men är inte säker. gillar det personliga och det jag upplever som ärliga och variationen.

Postat av: Sofie

Jag läser ju! Har dock låst min egen blogg för ett tag, dels harjag inte skrivit på flera månader och dels vill jag ha den låst medan jag söker jobb :)

2010-10-17 @ 21:02:58
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hej

Jag hittade hit via aftonbladet för länge sen och fastnade men när du gjorde bloggen lösenordsskyddad blev det aldrig att jag bad om lösenord. Men sedan hittade jag tillbaka hit när du öppnat bloggen igen.

Ha en bra dag

2010-10-18 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0