Sushiverkstad


Godmorgon söta ni!

Idag är jag * p e p p a r , p e p p a r * inte lika trött och sliten som jag var igår! Dock är ju klockan bara 10 på morgonen så risken finns ju att det hinner ändras!

Igår var jag som sagt med Hedda på Solstugan, ett supermysigt ställe som jag varmt rekommenderar om ni inte vill vara "mitt-i-smeten". Jag var så sugen på deras räklåda med citronaioli och rostat bröd, men sen tog hungern över och jag kände för något mera matigt: Halloumihambugare!

Idag efter jobbet ska jag, Anna, Anna och Lizette träffas hos en utav Annorna och ha sushiverkstad! Det blir massor av olika munsbitar bland annat Californiarolls, makirullar och lax och tonfisknigiri! Ska bli så jäkla gott, och framförallt trevligt! Jag har gjort sushi en gång tidigare, på min födelsedagsfest, åh satan vad gott det blev! :) Har dock glömt min kamera hemma,  f a a a a a a a n !


Bild tagen från Google.se


Sen kommer frågan vad jag ska göra i helgen... Fredagen är en så länge oplanerad, funderar dock på att dra med mig någon och gå ut och käka middag och drinka lite. Folk brukar inte banga på det, haha! På lördag är jag eventuellt medbjuden till en kompis vars brorsa fyller år, på söndag brunch med Anna, och blir det fint väder är jag sugen på att passa på att sola lite oxå, plus att det är löningshelg, och jag är i desperat behov av några fina klänningar...

Eller så drar landet rätt hårt. Har satt en deadline på torsdag, då måste jag bestämma mig. Problemet är bara att när jag väl har semester, då har inte mina föräldrar det, så jag vill passa på att åka ut när de är ute, för när jag har semester så ska jag kunna finnas där för Systeryster då hon under den perioden är förväntad att föda.

J a g . k a n . i n t e . b e s t ä m m a . m i g . H j ä l p . n å g o n . ? .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0