Födelsedagsfirandet!


Igår kom som sagt mina närmsta vänner över för att fira min 23:e födelsedag! Sofia och Stephi kom över redan vid 16-tiden för att hjälpa mig med sushin, och vilken jäkla tur att de kom för annars hade jag fortfarande rullat risbollar och skurit avokado :)

Sushi in the making...

JÄKLAR vad god sushin blev! Är grymt imponerad faktiskt! Använde färsk lax, tonfisk, scampi och avokado och massor av annat gott! Glömde dock att ta en bra bild innan vi började att äta, men de två faten på bilden nedan var helt fyllda med rullar och "risbollar".



Efter middagen var det dags för presentöppning, haha! Fick ett stort kort där det stod :

GRATTIS VÅR GAMLA TANTA!
Som sexig, snygg singel, så lovar vi 
att dessa kit är mer än nödvändiga för
din egna stimulans. Slit de med hälsan!

Go Girl
WE LOVE U

Sofia, Stephi, Hedda, Maria och Häss


Ni kanske kan gissa vad som fanns i påsarna? HAHA
 
Efter present öppningen åt vi efterrätt och sen blev det utgång! Jag hade en jätterolig kväll, och det har jag att tacka mina underbara vänner för ♥




Kommentarer
Postat av: Grete

Det ser ut som att du har haft en jättebra födelsedagshelg! Vill gärna se vad du fick i paketen ;) haha

2010-02-22 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0