T h e l i s t .


Hej vänner!

Mår fortfarande rätt kasst, så det blir att stanna hemma imorgon oxå... Dock har jag jobbat lite hemifrån dag (eller från mamma och pappa då jag inte kommer åt mig jobbmail från mig...).

Jag har även börjat med min lilla lista, men fy fan vilken tid det tar! Jag har gjort typ fyra och jag har typ 20 kvar. Men "Min första kärlek...", "Min första kyss", "Min favoritplats" och "Detta ångrar jag..."

Jag fick förresten listan skickad till mig av cancer-syster Kamilla, tack och bock förresten ;) Dock kommer jag nog att modifiera den något och lägga till några av de frågor som ni läsare ville att jag skulle ta upp! En titt i garderoben bland annat och lite recept kommer nog att komma upp, och kanske en liten beskrivning över hur jag var som liten..


Kommentarer
Postat av: Camilla

De är roliga de listorna, gäller att tänka till lite. :)



Hoppas att du mår bättre :)



KRAM!

2010-12-28 @ 20:01:56
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Ja det är faktiskt rätt roligt! =) Testa på du med vettja! Jag mår bättre, men känner mig fortfarande rätt sliten och mår faktiskt inge vidare.. Men det ger sig nog snart, hoppas jag i alla fall =)



KRAM

2010-12-28 @ 20:07:24
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin bild på dig, verkligen fin!

2010-12-28 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0