Nedräkningen börjar, och hilfe bitte?


Om 18 dagar åker jag till Malaysia för att sola, bada och bara njuta!

Jag vet ju att jag inte kommer att hinna/vilja/orka/kunna sätta mig och blogga när vi väl är där - förrutom något enstaka inlägg kanske - så därför har jag en liten plan som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med??

Jag har sett att flera bloggare gjort en "Lista" där de berättar en sak varje dag i ex antal dagar... Typ:

Dag 1 - Det här är jag..
Dag 2 - Det här gjorde jag för exakt ett år sedan...

...Och så vidare, och så vidare! Jag skulle vilja göra en sådan lista, men jag skulle behöva er hjälp! Dels för att jag aldrig själv kommer att komma på typ tjugo saker att berätta om, och att ni då har en möjlighet att få svar eller få reda på saker som ni kanske undrar över?

Fan det skulle ju vara askul att göra en sådan lista! Dock känns det som att jag måste börja skriva på den redan nu om jag ska hinna med allt innan jag åker ;)

Så kan ni inte slänga iväg en kommentar, eller ett mail till [email protected] :)



Nya simstilen "simma-med-röven-så-högt-ovanför-ytan-som-du-bara-kan"!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja ta en titt in i din garderob :)

2010-12-20 @ 07:23:52
Postat av: Sarah

Garderoben var bra :) Jag skulle vilja veta hur du ser på dig själv idag, jämförelsevis med för tex två år sedan?



kramkramkram

2010-12-20 @ 11:05:52
Postat av: Matilda

Du lagar mycket mat, så kanske en punkt kunde vara typ favoriträtter?

och en med dina framtidsdrömmar kanske...?

Olika presentationer av jobb, vänner, familj, din nya lägenhet, garderob (som de kommentarerna över, bra idé!)...? :)

2010-12-20 @ 15:22:19
Postat av: Emilia

Hej Johanna,



Jag är en relativt ny läsare, som hittade hit via en annan blogg som länkat till dig, och jag har nu sträckläst hela bloggen! Du verkar vara en helt fantastisk tjej som gått igenom så otroligt mycket men som ändå går med huvudet högt!



Jag har några frågor som jag hoppas att du kunde ta upp i din "lista" :)



Dels så är även jag intresserad av matlagning, så du kanske kan rekommendera några recept som man kan laga?



Jag har även förstått att ditt liv idag ser lite annorlunda ut än vad det har gjort, hur ser du på det?



Sen skulle jag även vilja ha lite mer "info" om dig! Typ 5 saker vi inte visste om dig :)



Tack för en grym blogg! Jag kommer definitivt bli en trogen läsare!

2010-12-20 @ 16:09:52
Postat av: Anna

Jag håller på att fylla i den här listan ;)

http://annamopp.blogg.se/ny/2010/november/hittade-en-lista.html

2010-12-20 @ 17:22:20
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0