Nu var det länge sedan...

Jag fattar inte att jag  a l d r i g  lär mig att  i n t e  säga "- Nu var det länge sedan jag hade...". Häromdagen tänkte jag på just det att  "- Nu var det länge sedan jag hade munsår, nu var det länge sedan jag hade mens, eller nu var det länge sedan jag tappade mina ögonfransar..."  Gissa vad som händer??  Jo, så fort jag tänker dessa tankar så poppar det upp ett munsår dagen efter. Jag får min mens, och ögonfransarna börjar trilla av igen... Mensen visste jag i och försig skulle komma då jag glömde att ta med mina mini-piller under tiden jag bodde hos mamma och pappa, men ändå... Jag är mest ledsen över ögonfransarna... Trodde att jag skulle få slippa det nu... Hur många gånger har jag inte tappat dem under det senaste året, varav sista gången var i slutet på April??  F a n , f a an , f a a a a a a n  o c h  f * * t a ! ! !  Jag blir så jäkla piss arg!!!!

Man ska aldrig säga " -Nu var det länge sedan.."  Tror ni att jag kan lära mig det nu?? Så kan vi hoppas att jag aldrig mera får munsår eller tappar en enda jävla ögonfrans igen!! Jävla skit!   




Kommentarer
Postat av: Julia

Åh va fan, jävla skit hörru... Varför ska de alltid dyka upp nånting, aldrig blir man lämnad ifred av idioterna i kroppen... Blä!

Ni får la ta en tripp neråt nån gång så får vi dra en sväng till Liseberg! =)

Vad bra! Man behöver höra sånt lite då och då!!!

Hoppas du får en kanonhelg, ja ska till jobbet snart...

Tjohej!

2009-08-15 @ 10:00:45
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Usch!! Håller tummarna för att du inte tappar alla den här gången!

2009-08-15 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0