Godmorgon, underbara torsdag, eller?

Jag  ä ä l s k a r  verkligen att gå upp på morgonen och se mig själv i spegeln.. Eller inte!! Stod i duschen nyss och kom och tänka på att jag ska klippa mig på måndag. Sen kom jag på att jag sist jag klippte mig också tappade mina fransar. Och gången innan dess.. Det här betyder att jag var 6:e - 8:e tappar mina fransar! 



Det här är mitt högra öga. Vänster öga ser ändå helt okej ut. Där har det jag tappat växt ut så pass mycket att jag nog skulle kunna ha mascara. Men hur kul är det när man bara kan måla ett öga? Jag undrar hur länge det här kommer att pågå? Tappar hellre alla på en gång så att dom växer ut samtidigt, nu väntar jag bara på att tappa resten av de långa..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Trist att du ska tappa en massa ögonfransar! Du har varit med om tillräckligt, nu kan det vara över tycker jag! Men du är söt ändå, med eller utan ögonfransar! :D

2009-05-07 @ 09:35:36
Postat av: Ingela

Men dom få du har kvar är långa! Alltid något, mina är så korta att mascara knappast gör någon skillnad!

2009-05-07 @ 11:29:30
Postat av: Carola

Hej!



Vilken fin tvättmaskin ni har införskaffat.

Jag håller med föregående talare: Du är lika söt med eller utan fransar ;)

2009-05-07 @ 11:41:09
URL: http://englainnan.blogspot.com/
Postat av: Natti

Ja vad ska man säga, håller med alla andra helt enkelt! :)

2009-05-07 @ 11:59:40
Postat av: Camilla

Det finns en kräm som heter Talika Eyelash conditioning cream som kanske kan hjälpa dig?

http://www.eleven.se/talika-eyelash-conditioning-cream-3560.html

Värt att kolla upp i alla fall.

2009-05-07 @ 12:32:32
Postat av: Anne

Håller också med dom föregående talare...

Nuförtiden finns det ju bra lösögonfransar i normal längd, kanske ngt för dig när du har din period att du tappar fransarna var 6:e-8:e vecka...

Har i o f sig inte själv provad lösögonfransar, men vet en vän som använder ofta då hon har så korta fransar och tycker det funkar bra...

Hoppas det var något till hjälp med... Ha en bra dag!

Kramisar

2009-05-07 @ 13:15:03
Postat av: Johanna svarar :

Tack ni underbara! Och tack för tipsen! Ska nog införskaffa mig både lösögonfransar och den där krämen! Kan ju inte skada lixom :) Börjar jag använda lösögonfransar kommer jag därmot att få gå upp typ en haltimme tidigare på morgonen :)

2009-05-07 @ 16:10:55
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaa verkligen. Jag hinner ju aldrig gå ner till gemensamma tvättstugan heller eftersom jag pluggar. Kommer hem så dumma tider jämt :/ Får se till att investera i en ny!



Jag vet inte riktigt vart jag vill flytta, bara till en annan lägenhet och en annan förening. Vicevärden är helt sjuk i huvet i min. Känner på mig att de snart kommer bli en katastrof som kommer resultera i skyhöga hyror och då har jag ingen lust att bo kvar ;P

2009-05-07 @ 16:51:03
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: julia

Åh man blir ju så förbannad! De räcker väl de som skitsjukdomen gjort innan!!!! Jaja, hoppas dom växer fort som ärtan =)

kramar

2009-05-07 @ 18:58:20
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sofie Nyblad

Hej där. Hittade precis hit genom en annan blogg. Ska själv börja med cellgifter om en vecka och uppskattar verkligen en blogg där man får se "verkligeheten". Att få se hur man bara tappar allt hår, inte många som verkar vilja lägga ut bider från de tyngsta perioderna. Kramar från Sofie

2009-05-10 @ 22:30:37
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0