O n s d a g


Jag var så fruktansvärt otaggad på att åka in till stan igår, och jag var ännu mer otaggad på att träna. Jag kände typ en riktig avsky och var så motvillig och anti så det finns inte. Sen blir det ju alltid bättre när man väl är på plats, och så blev det även igår. Dock gillade jag inte hennes nya upplägg av pass eller musiken... Men snart kommer hon att ändra om lite på passet så då blir det nog bättre.

Dock märks det att man inte tränat på ett tag och att man var så jäkla motiverad. Jag kom typ inte över 85 %. Det gick inte. När alla andra var uppe och snuddade runt 90% så kämpade jag arselet av mig för att hålla 85% och inte sjunka. Piss-pass var det igår. Men kul att umgås med Anna i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0