M å n d a g


G o d  m o r g o n !

Är helt slut idag.. Gick och la mig efter Jersey Shore ( s o m   j a g   f ö r ö v r i g t   ä l s k a r) vid 23.00, men sen kunde jag inte somna?? Låg och vände och vred på mig till efter klockan 01.15. Det var sista gången jag kollade på klockan i alla fall... Så jag är lite trött idag kan man lugnt säga.

Annars igår hade jag en riktigt produktiv dag. Gick och handlade en ny vit pärm för mina räkningar och viktiga papper 2012, jag tvättade och hängde in tvätten igen ( a n n a r s  k a n   t v ä t t e n   g ä r n a   f å   l i g g a   i   t v ä t t p å s e n   i   e x   a n t a l   d a g a r   f ö r   j a g   b r u k  a l d r i g   o r k a   h ä n g a   i n  k l ä d e  r n a  d i r e k t   e f t e r   a t t   j a g   s p r u n g i t   u p p   o c h   n e d   t i l l   t v ä t t s t u g a n.), jag sorterade in mina räkningar, slängde gamla papper och rensade lite i min garderob. Så det blev en rätt produktiv dag ändå, känns riktigt bra med tankte på att jag var helt säker på att jag skulle ligga snorbakis på soffan hela dagen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0