Länge sen sist...


Tror nog att det här är den längsta blogg-pausen jag någonsin haft! Men å andra sidan har det känts helt okej. Det är väl bara att inse att bloggandet är en lika stor del av mig som det var tidigare. Dock älskar jag fortfarande att skriva, och det gör jag mycket och ofta. Men i min privata blogg.

För cirka en vecka sedan kom jag hem från paradiset på Boracay - Filippinerna! Vilken fantastisk resa. Sol, bad, god mat, härlig hotellpersonal, vacker strand, mysa kvällar, drinkar och umgänge. Bilder kommer. Kanske till och med ikväll om jag får det där kliet i fingrarna. Har riktigt många fina bilder som definitivt ska framkallas och stoppas in i ett album så småning om :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Välkommen tillbaka till bloggen! :) Ska bli spännande att se foton från resan! :)

2012-03-07 @ 12:31:13
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Iréne

Va skönt att du har haft det bra. Måste va mäkta trist att komma tillbaka till kalla sverige. Åhhh jag vill också ut och resa. Har inte varit utanför sveriges gränser på 3-4 år.

2012-03-07 @ 19:51:13
Postat av: Camilla

Välkommen hem och jag hoppas vi får höra vad som hände på resan :)

2012-03-07 @ 21:54:51
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Anne

Välkommen hem o har saknat dina blogg inlägg !

Hoppas också att få höra hur resan har varit o bilder.. Är nyfiken på Filippinerna..

2012-03-10 @ 09:01:15
Postat av: Sonja

Kul att du är tillbaka!

2012-03-19 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0