Klänning


Jag är bjuden på ett cocktail-party imorgon men jag kan inte bestämma mig över vilken klänning jag ska ha. Antingen "den lilla svarta" eller "den lilla vita" som jag har på bilden... Jag gillar verkligen klänningen, men satan vad den är kort! Och jag som fortfarande har något sånär bruna ben vill gärna gå barbent, men då är risken att även min vita rumpa kommer att synas. Typ när man ska ställa sig och krama en person som är längre - rumpflash. Eller om man ska böja sig ner lite - rumpflash. Nu kanske man tänker på allt det här i ett nyktert tillstånd, men efter ex antal drinkar så tror jag nog att man skiter i det. Vilket alla andra också kanske gör i och för sig ;)


Kommentarer
Postat av: Iréne

Din vita klänning e ju J*vligt snygg tycker jag.

Hoppas du får en kanon helg.

2012-03-16 @ 16:37:48
Postat av: Anna-Maria

Himla fin klänning! :) Då får väl se till att ha ett par präktiga trosor under så löser det problemet. ;)

Som sagt är det nog enbart du som tänker på det och bara i början av kvällen. :)

2012-03-16 @ 16:51:14
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0