Cocktail-partyt


Det var en bra kväll igår! Kom hem 02.30 och var inte ens full, trots alla de drinkar vi druckit, haha! Alla satsade verkligen på sina drinkar den här gången (förra gången måttade man lite och hade i lite allt möjligt, och alla var typ pissfulla innan klockan var 23.00), och alla blev riktigt goda! Mitt lag bjöd på en jordgubbsmojito som vi gjorde en provsmakning på hemma hos mig innan vi gick till partyt. Vi sa det att vi skulle nöja oss med en andra plats i omröstningen då priset man vinner är att hålla nästa cocktailparty. Det känns som mission impossible att bjuda hem 15 pers i min etta, eller hos någon annan i mitt lag.

Hur som. När det blev röstning så visade det sig att vi låg på en delad plats med ett annat lag. Det blev ytterliggare en omröstning som slutade lika, så tillslut gjorde vi en klassiker för att avgöra vårat öde - snurra flaskan - och det andra laget fick stå för nästa fest, haha!! Så det blev precis som mitt lag ville, vi kom tvåa! Eller egentligen, delad etta ;)

Jag tog inga bilder alls igår, men Erik sprang runt och var paparazzi, så bilder kommer! Men här är en bild från innan vi ska gå! Det blev den vita spetsklänningen, bara ben, höga klackar och skinnjackan


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Kul att det blev en lyckad kväll och grattis till delade förstaplatsen! :)

2012-03-18 @ 21:43:49
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0