Första körlektionen - check!

 
Imorse ringde klockan 05.30. Då var det bara att pallra sig upp för att så småning om bege sig till körskolan. Herregud vad nervös jag var! Jag och pappa var ute och körde lite igår, mest för att öva typ dragläge och sånt, men det sitter rätt bra, har ju tränat på det i typ sju år, haha! Det jag tycker är jobbigt (eller på senare år) är att komma ut i trafiken, jag blir jätte osäker och rädd, så därför är det lika bra att satsa ordenligt med körskola istället, samtidigt som jag övningskör med min pappa.
 
Jag känner mig verkligen som en novis vad gäller det här att köra bil, och kortet känns så väldigt långt borta, men jag måste bara bli säker i mig själv och våga helt enkelt. Så i eftermiddag ska jag iväg och boka upp mig på fler lektioner, hoppas på i alla fall två lektioner i veckan plus körning med pappsen i mellan, så håller jag tummarna för att det där jäkla kortet är mitt snart!
 
 
B i l d   f r å n   l a n d e t ,   p a p p a   k ö r d e  ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det kommer gå finfint! Lycka till :-)

Svar: Tack! Det lär behövas, haha!
Johanna

2012-07-01 @ 08:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0