It's alive!


Igår när jag skulle gå och lägga mig så ser jag att min laddare till datorn hamnat bakom min sänggavel. Vet inte varför, men jag tänkte att jag nu för femtioelfte gången skulle testa att ladda upp min dator för att sedan starta upp den. Så jag låter datorn ladda i några minuter innan jag startar upp den. Och det funkade!!

Här har jag inte haft en dator på månader, (men jag har å andra sidan försökt starta upp skiten ex antal gånger, men då har det inte funkat) och jag har verkligen tyckt så synd om mig själv! Alla bilder och annat man har på datorn, jag har lixom ingen aning om hur man för över det till en annan dator??

Men, nu behöver jag alltså inte tänka på det, för min dator lever igen!! Me ooooh so happy!!


Kommentarer
Postat av: julia

skönt med tanke på alla bilder och allt men också skönt att slippa den utgiften :)

2012-01-23 @ 20:21:22
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Felicia



Åh vilken tur, skitdrygt när sånt händer! Tips: lägg över alla bilder + viktiga saker på en extern hårddisk ändå, har datorn "pajat" en gång kan den paja när som helst!

Kram

2012-01-24 @ 13:44:32
URL: http://iaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0