2012-01-28 - LÖRDAG


Hej vänner!

Jag har varit uppe ett tag och pysslat lite. Plockat undan lite i lägenheten, fick ett ryck och kollade igenom vad jag ska ha med mig till Filippinerna, så nu har jag en liten hög med kläder och skor som jag ska ha med! Måste dock sy in några klänningar som jag ska ta med. Problemet när man har lite större byst är att många klänningar som inte har en söm under bysten har en tendens att få en att se större ut, typ gravid, vilket jag inte vill, haha! Så jag ska ta in klänningarna i midjan för att ge dem lite mer form...

Ska snart bege mig in till stan för att träffa upp några vänner, först middag och sen ska vi se Svansjön som Benke från Bounce regiserat, ska bli grymt!! Tjejerna kommer nog att gå ut efter, men jag är fortfarande förkyld och har som sagt varit det ett bra tag, så jag tror att jag ska hoppa det. Vilket känns så jäkla tråkigt!!

H o p p a s  a t t   n i   f å r   e n   g r y m   l ö r d a g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0