Cigarettfimpar


Jag har länge tyckt att en utav mina grannar är lite mysko. Jag kan möta henne ibland i hissen när jag är påväg hem efter att ha varit ute eller bara kommit hem sent en kväll. När jag är påväg in, då är hon påväg ut. Jag brukar även möta henne utanför min port när hon sitter på parkbänken utanför och röker, vilket i sig inte är så konstigt. Men, nu börjar jag tycka att det är konstigt och jäkligt äckligt för i helgen såg jag henne leta efter fimpar i sådana där askkoppsgrejjer som finns lite överallt! Sen imorse så satt hon utanför porten på parkbänken, med ex antal små fimpar bredvid sig, samtidigt som hon precis tände på en fimp och satt och småsmuttade på den!

Jag såg till och med att en utav fimparna hon samlat på sig hade rött läppstift runt filtret...

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Fy! Jag som tycker att det är äckligt att röka nya cigaretter... Men att leta gamla, använda tar ju priset! Usch!

2012-04-12 @ 13:03:50
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: julia

usch och fy! det var det vidrigaste jag hört/läst.

2012-04-15 @ 16:57:28
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0