Jobbigt.


Hur kan man ena dagen känna sig jätteglad och positiv till att vakna upp nästa dag, komma till jobbet och vara så jäkla grinig?? Allt känns som piss idag. Jobbiga samtal, jobbiga grejjer, jobbigt, jobbigt, jobbigt... Varför blir det så? Varför kunde inte den där bra känslan som jag hade igår ha stannat kvar?

Tur i alla fall att jag gick och tränade på lunchen. Man släpper verkligen allt då och fokuserar på den härliga smärta som infinner sig i kroppen. För herregud vad jobbigt det passet är! Sen gör man verkligen sitt yttersta eftersom att det är en kollega som håller i passet och två andra från jobbet följde med och tränade! Man vill ju inte vara den som är svag och vek, haha

Nej, nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv. Ska gå och ta en chai-te tror jag. Med massor av extra kanel. För det är en sådan dag idag. En extra jobbig dag kräver extra mycket av något annat. En liten kompensation kan man kanske kalla det, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0