Tips på systemkamera?


Jag är grymt sugen på att köpa en systemkamera. Jag gillar att fotografera men min egna kamera är jag inte så förtjust i. Den tar riktigt bra närbilder med det är fan inte lätt ändå. Jag fixar med inställningar och ändrar men jag får inte bilderna att bli bra. De blir suddiga och konstiga färger. Trots att jag som sagt exprimenterar med olika inställningar på när jag ska ta en bild.

Har ni några tips??

Jag kan typ ingenting om kameror och vet inte vad de ska "innehålla" för att de ska räknas som bra, det enda jag vet är att jag inte vill ha en skitstor kamera, den ska vara rätt nätt och smidig, får inte kosta allt för mycket och den skall vara relativt lätthanterlig.

Så snälla hjälp mig med lite tips om en bra kamera, vore ju grymt om man kunde köpa en innan Filippinerna!! (haha, dock måste jag köpa en ny säng innan och fixa allt som saknas i lägenheten. Vill gärna ha en ny vinterjacka också, vinna på lotto snart kanske?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0