The Notebook




Ikväll ska jag hem till min vän Josephine. Vi ska käka middag och bara hänga och snacka skit. Och kolla på film. Hon har aldrig sett The Notebook och hon är en lika stor sucker för kärleksfilmer som vad jag är. Jossan och jag har sett de två senaste Twilight-filmerna och ska även se den fjärde. Och varje gång vi ser liknande filmer så suckar vi och beklagar oss över att killar inte är lika romantiska som vad de är i filmerna och att vi oxå vill vara helt  h e a d   o v e r   h e a l s  kära.

Men nu ska jag som sagt introducera henne för The Notebook. Herregud vilken bra film det är. Så bra att jag till och med har beställt den från CDON. Så jag kan få min dos av Ryan Gosling när jag känner för det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0