NikeTrainingClub


Vaknade grymt trött imorse, så trött att jag övervägde att ta en senare buss till jobbet. Men jag pallrade mig upp, klädde på mig och knatade till bussen. Men jag är fortfarande trött. Hade sett fram emot att träna idag också, men den måste jag skippa. Måste jobba stängning idag. Däremot har jag laddat ned en ny app till min telefon NTC - NikeTraningClub! Ska testa den när jag kommer hem! Dock har jag inte all utrustning som behövs hemma hos mamma och pappa, men det blir i alla fall lite träning!

Men den här appen verkar vara skitbra ju! De finns olika träningsprogram så som till exempel "Get lean" eller Get toned" sen finns det klipp med alla övningar man ska göra i den workout:en! Sen startar man programmet och en röst säger vilken övning du skall göra och hur lång tid det är kvar. Man kan även synca sin iTunes-playlist med alla övningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0