Mitt badrum


Tänkte ge er en liten sneak-a-peak på mitt badrum! Jag är så jäkla nöjd alltså, ser så fräscht ut, fina färger, doftar gott och dessutom är det helt dammfritt...

...Eller inte.

De har plastat in mina garderober, jag har fått sätta upp en dörr (med ett lakan över) för att undvika att byggdammet spridersig till resten av lägenheten. Sen har de plastat (eller papprat,haha) in heeeela hallen!

Det är dammit som fan och jag måste dammsuga typ varje dag. Och badrummet luktar typ blöt hund. Men det kommer bli så jävla fint när det är färdigt!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer ihåg när dom bytte stammar i min lägenhet då slutade det med att vi fick ett hål på ca 30x30 cm rakt in till grannen, man såg varann och hörde allt man sa, mindre roligt och vi bodde kvar i lägenheten under hela reparationen det var 6 jobbiga veckor, men fint blev det och vi njöt i 3 veckor av det vackra badrummet innan vi flyttade till vårt hus ;) Dålig tajming kan man säga, men lätt flyttstädning :)

Tack för en rolig blogg passar ja på att flika in =)

2011-09-10 @ 15:52:22
Postat av: Anne

När man får se på bilderna, så minns man så tydligt när vi hade stambyte i 8v..jobbigt,då vi bodde hemma..men första duschen när allt äntligen va klart var såå ljuvlig o man trodde knappt det var sant att man fick gå på toa hemma o slippa dessa trappor upp o ner o slippa städa efter andra innan man vågade sitta på toan på dessa baracker..



Snart får du njuta av ett fint badrum =)



Kram Anne

2011-09-13 @ 23:29:24
Postat av: JohannaMariaMs

Lina- Herregud vad jobbigt det måste ha varit!! 30X30 är inget litet hål direkt! Hade min renovering "bara" varit i 6 veckor hade jag "bara" haft tre kvar, men nu har jag 7, haha!



Tack för att du gillar min blogg =)



Anne- Jag kan säga att när badrummet är färdigt då ska jag fan fira in det med skumpa, jag ska inviga både dusch och toalett och satan vad jag ska njuta av att inte behöva gå ner i källaren för att duscha eller gå på toaletten! Hur går det med den lilla (stora) magen förresten?? =)



KRAAM



2011-09-15 @ 07:59:21
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0