Lyckokänsla

 

Godmorgon vänner ♥

Var lika trött imorse som jag var igår. Men det är knappast någon ovanlighet. Känner mig trött och sliten varje morgon nu för tiden, haha! Men jag har i alla fall en bra känsla i hela kroppen idag, vet inte varför men jag känner mig bara glad och lycklig. Nästan pirrig i magen också! Vet inte alls varför för ingenting speciellt har hänt, men jag har bara en lyckokänsla i hela kroppen!

Men den här känslan kan kanske ha med att göra med att jag äntligen har börjat inse vissa saker om mig själv som person, och börjat ta tag i sådant som jag tyckt varit jobbigt, dels med mig själv men även med vad jag skulle vilja förändra överlag i livet. Så det kan nog vara en bidragane faktor till lyckokänslan. Hur som, jag gillare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0