Höst


Imorse när klockan ringde var jag helt säker på att alarmet på telefonen fått ett ryck. Det var ju absolut kolsvart ute när jag vaknade! Trodde att jag minst hade en timme extra att sova, men vad fel jag hade. Herregud nu är hösten här! Kan tycka att det är rätt mysigt ändå, med hösten. Eller förhösten kanske jag ska säga. Oktober och november kan jag gärna hoppa över.

Annars då? Jo, jag är frisk nu. Har typ klättrat på väggarna hemma, men ändå sysselsatt mig någorlunda. Varit med Systeryster och barnen i helgen, träffat en kompis och plockat svamp med pappa. Fick massor av trattisar och blev halvt ihjälskrämd då jag nästan trampade på en huggorm.

Sen har jag verkligen fått tillbaka suget efter att blogga!  Jag kan verkligen känna att det kliar i fingrarna att få skriva, och jag skriver ofta i minb privata blogg. Det är så skönt att bara få skriva ut vad man tycker och tänker, känner och mår.

Men. Nu kommer det stora FETA men:et. Mitt internet funkar inte hemma hos mamma och pappa. Jag har tidigare kunnat använda min iPhones internetdelning med nu har usb-sladden slutat att fungera vilket gör att jag heller inte kan ladda min telefon. Joy. Det här gör att det blir värsta projektet och jag blir förbannad och arg för att det inte går som jag vill. Då i ren protest så skiter jag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0