Äntligen fredag!


Solen skiner och snart åker jag och Anna ut till laaaandet! Ska bli så jäkla härligt att få skrota runt i mjukiskläder och vara osminkad. Vi kommer att lägga nät, förhoppningsvis komma ut i skogen och leta svamp, elda och hugga träd och äta massa gott! Ikväll kommer mamma och pappa bjuda på bland annat krabba, egenrökta räkor, vanliga räkor ost och kex. Imorgon däremot kommer jag och Anna stå för middagen, då blir det bland annat kräftlasagne till middag och Keylime Paj till efterrätt.

Längtar verkligen ut till den friska luften och att bara vara. Känner mig ofokuserad och väldigt lättirriterad och grinig. Att jag ska ha mens snart gör knappast saken bättre, haha! Men att komma ut till landet brukar råda bot på det mesta, haha!

Hoppas att ni får en grym helg vänner ♥



Sen att småbrudarna Ellie och Isabelleäven följer med gör verkligen inte helgen sämre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0