T o r s d a g



Idag är jag helt osminskad om man bortser från lite solpuder. Ibland är det så jäkla skönt att strunta i att sminka sig, bara sätta upp håret i en tofs och dra på sig första bästa klädesplagg man hittar. Allt för att få en något längre sovmorgon och inte behöva stressa sig igenom frukosten. Idag kunde jag sitta i hela 15 minuter och äta samtidigt som jag läste igenom Dagens Nyheter. En bra start på torsdagen helt enkelt!

Efter jobbet idag så ska jag hem till lägenheten för att grundmåla min ljuslist. Funderar även på att köpa hem mat och äta hemma. Jag saknar verkligen min lägenhet. Jag saknar att handla mat och laga mat (okej, det där kommer jag nog ångra att jag har sagt, haha!), jag saknar mina rutiner. Nu tror jag att det snart bara är tre veckor kvar, och detska bli så jäkla skönt att få flytta hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0