S ö n d a g


Hej vänner, allt bra?

Här är det bara bra, lite trött bara men det är knappast ovanligt, haha! Min helg har varit jättelugn. Om man bortser från Högskoleprovet som jag skrev igår. Herregud vilken pärs. Och matte-delarna är inte att leka med, fy fan säger jag bara. Bara X och Y, roten ur, statistik och annan skit. Som ni kanske förstår gick inte matten alls bra, men desto bättre gick ordförståelsen, läsa texter och engelskan. Till nästa omgång blir det att plugga matte och åter lite matte.

Det är första gånger jag skriver högskoleprovet och jag erkänner att jag knappast pluggat så mycket som jag borde ha gjort, men jag ser denna omgång som en test-omgång. Nu till nästa gång vet jag vad jag måste plugga och hur jag ska plugga. Så nästa gång går det förhoppningsvis bra mycket bättre.

V a r  d e t   n å g o n   a n n a n   s o m   s k r e v    p r o v e t   i g å r ,   o c h   v a d   t y c k t e   n i ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0