O n s d a g


Hej vänner, var ett tag sen sist.

Men ni trogna läsare känner mig. Ibland flyter det lixom inte på alls. Även fast jag verkligen älskar att skriva. Ibland kan jag till och med ta en bild med kameran och tänka att det här vill jag blogga om. Men när jag sen väl har tiden att göra det, eller bara slösurfar på datorn, då finns inte lusten, orken eller motivationen. Även fast jag vet vad jag vill skriva om. Men vill jag inte skriva, då ska jag inte skriva. För då blir det inte ärligt.

Så. Nu har jag fått ur mig lite meningslöst blaj också. Alltid bra så här en onsdag, haha! Men eftersom att det är synd om mig som varit sjuk i två dagar, och typ sjuk idag men ändå jobbat, och känner mig som sju svåra år. Ja, då får man gnälla lite ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skriv hur ofta eller hur lite du vill, det är kul när du än skriver! Vi är ju för övrigt lika dåliga på kommentarer ;)

2011-10-13 @ 08:45:01
Postat av: Anonym

Jag måste definitivt bli bättre på att kommentera! Varför gör jag inte det liksom? När du delar med dig av ditt liv och skriver så öppenhjärtligt!



Men du ska fortfarande skriva när du känner för det, inte för att du måste! Tack för en grymt bra blogg :)

2011-10-13 @ 11:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0