O n s d a g 19/10-2011


Hej vänner ♥

Jag är fortfarande förkyld och jävligt less på det. Känner inte att jag hinner andas och ta det lugnt, det är alltid något som händer. Just nu är det en väldigt jobbig period med mycket känslor. Väldigt mycket känslor. Det tar på krafterna och är knappast till en fördel när man försöker att kurera sig.

Ikväll ska jag in till stan och äta middag på Friday´s. En vän till mig fyller 25 så vi är några som ska ut och äta. Bordet är bokat till klockan 20.00 så innan det ska jag hem till en killkompis och hänga. Vill verkligen gå och vill verkligen träffa mina vänner. Samtidigt så känner jag att jag inte orkar. Likadant på fredag. Då är det AW med jobbet. Jag vill men ändå inte. Men lördag, det vill jag. Då är det filmkväll/dag, våfflor och hemmagjord pizza.

Herregud jag vill komma ut denna dvala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0