L ö r d a g


Jag förstår inte hur en människa kan producera så mycket slem och snor! Herregud, jag spottar typ ut klumpar och snyter ut hjärnan. Så jäkla vidrigt!! Nu har jag varit förkyld i snart en vecka, men tyvärr ser det inte ut att ge med sig. Hostan blir bara värre och mer slemmig, och näsan rinner. Som grädde på moset (hahaha, jag tänkte precis skriva kakan på moset!) har jag fått munsår också. Så den här helgen är satt till att kurera mig och bara ta det lugnt.

Just nu sitter jag och äter en sen frukost, en laddning tvätt rullar i maskinen och jag ska snart ned till centrum och handla ingredienser till dagens bakning. Sen skulle jag även vilja hinna sy upp ett par spetsgardiner som jag ska ha i vardagsrummet.

Jag brukar tycka att det är skönt att inte ha något planerat på helgen, men det brukar nästan alltid sluta med något typ av kompis-häng eller annat kul. Den här helgen blir inte så. Om man inte räknar med igår då jag var några timmar hos Jossan, haha! Den här helgen blir verkligen en ta det lugnt helg och fixa med saker som jag annars inte hinner/orkar/vill.

Hoppas att ni har klarat er från förkylningare och annat trist och hoppas verkligen att ni får en mysig lördag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0