Kaklat


Nu har de äntligen kaklat i mitt badrum!! Nu äntligen ser jag ljuset i tunneln och herregud vad fint det kommer att bli! Nu är det klinkern som saknas, en toalett, spottarna i taket och dusch-munstycke osv. Måste iväg till IKEA snart och köpa en kommod och ett badrumsskåp och "duschvägg" och en massa annat. Sen ska det in en ny tvättmaskin och kanske ett skåp över maskinen för förvaringens skull. Jag skulle vilja sätta upp en bänk att ha över tvättmaskinen, för att på så sätt kunna dölja min tvättkorg (som jag oxå måste köpa) men jag vet inte om det kommer att funka...

De har även fixat så att jag kan använda handdukstork, vilket är kanonbra! Min prio är inte att köpa torken ännu så under tiden funderar jag på en klädstege som finns att köpa för 249:- på Åhlens. Tror det kan bli riktigt snyggt! Så ska jag köpa fina handdukar som går i samma färgton! Jag är så peppad för att fixa iordning så ni anar inte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0