Bloggdesign


Nu har jag suttit ett dag och försökt fixa med min bloggdesign. Är så jäkla trött på den och vill ha nytt! Men jag gör bara fel hela tiden, vilket gör att det ser helt cp ut! Sen kan jag heller inte fixa det som jag har gjort fel för jag fattar inte vart någonstans i den jävla kodmallen jag ska leta.

F * t t a .

Någon vänlig själ där ute som kanske kan hjälpa mig med att fixa till mitt arkiv?
Eller någon som har lust att hjälpa mig med hela min jävla design?

Jag skulle vara evigt tacksam, för jag är fan värdelös på detta!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!



Jag skulle kunna hjälpa dig ifall du vill.

Men jag är inte världens bästa designer men lite kan man ju ändra och fixa. Har ju gått Webbdesign och kan det här med HTML koder :)



Vill du ha en självhjälp så finns det en bra sida som heter http://www.designadinblogg.se/.



Ha det bäst!

MVH

Isabelle

2011-10-09 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0