Julklappstips


Kan in förstå att det är första advent nästa helg? Tiden verkligen springer iväg och idag är det 84 dagar kvar tills jag åker till Filippinerna, så jag har nedräkning här ;)

Men det var ju inte det jag skulle prata om, utan jag vill tipsa er om en grym julklapp/present som jag har pratat om förrut. Nämligen en vitlökshackare! Nu äger jag inte längre en sådan, men satan vad bra den är!

Dela en vitlök, in med den, rulla några gånger - KLART! Och sen skölja i vatten. Mycket smidigare än att hålla på att rensa en vitlöspress hälften alltid sitter kvar i alla fall. Plus att fingrarna luktar gammal vitlök, haha!




Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ahhh så fin den var då! Var köper man en sådan??

trevlig helg, kram Kamilla

2011-11-18 @ 19:01:37
Postat av: JohannaMariaMs

Man kan typ googla på vitlökshackare så hittar man massa sidor som säljer, men jag vet att även Cervera säljer dem :)



Kraam

2011-11-21 @ 10:09:24
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0