Träning - check!


Dagen 100 situps, plankan 2 x 1 minut och en skitjobbig variant på sidoplankan 20st på varje sida x 2 är avklarade, och det innan middagen! Jag har aldrig känt mig så taggad på att få en fin och vältränad kropp som nu! Det funkar kanon med både mat och onyttigheter. Chips och godis har jag knappt ätit på lite över en månad. Cola och julmust har slunkit ner, men knappast i den konsumtion som det tidigare varit! På lite mer än en månad står vågen på minus 1,5 kilo från startvikt. Nu är det inte så att jag enbart fokuserar på vikten, men jag har ex antal kilon i överflöd som fasen ska bort! Sen vill man ju verkligen se resultat på en gång, vågen står på minus, men jag ser ingen skillnad på kroppen. Alls. Vilket suger hästpung, men jag vill att det ska ske hälsosamt, med bra mat, dra ned på kolhydrater, sluta upp med all småätning och med träning! Nu är det pepp som gäller!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja heja! Fasen vad du är peppande! :)

2011-11-30 @ 21:45:55
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 22:59:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0