O n s d a g


Jag har verkligen längtat efter den här onsdagen. Inte för läkarbesöket, för de är alltid jobbiga. Utan för att idag står absolut ingenting på schemat. Onsdagar är min "träningsfria dag" (som även lördagar och söndagar är i och för sig, haha), men annars har jag inbokade träningar alla andra dagar i veckan. Så idag har jag sett fram emot att inte göra någonting  Just nu sitter jag med ett glas vin och bara njuter. Jag har tända ljus runt om kring mig och härlig musik från min RnB-lista på Spotify. Just nu spelas Beyonces Broken-Hearted Girl. Kanske inte världens mysigaste låt om man verkligen lyssnar på texten, men jag gillar verkligen låten...

Försökte även ta några bilder med webcamen, men jag fastnar inte på bilderna idag kan man ju säga, så då tycker jag att den här bilden passar lite bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för SÖT..lilla gumman.Puss och kram/Mamma

2011-11-17 @ 17:56:24
Postat av: JohannaMariaMs

<3

2011-11-18 @ 06:19:43
URL: http://johannamarisms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0