M å n d a g


Äntligen är det måndag, som jag har längtat!  N o t .

Eller för mig känns det rätt okej ändå. Kommer att gå tidigare på torsdag och på fredag är jag ledig, vi ska besöka släktingar i småland över helgen. Ska verkligen bli jättekul! Många har jag inte sett på flera år...

Förresten, igår skrev jag ju att jag skulle rensa min låda och städa. Well, min syster ringde och ville ha lite sällskap i Täby Centrum, först sa jag nej, men sen ändrade jag mig och strosade ner till henne istället. Men städat blev det igår i alla fall. Eller så gott som i alla fall. Städning samtidigt som man kollar på EMA:s är  h e e e l t  okej :)




Kommentarer
Postat av: julia

Småland är inte dumt.. :P Där bor jag :) Vart ska du?

2011-11-07 @ 20:40:02
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0