M å n d a g


Godmorgon vänner ♥

Blir inte mycket bloggande alls nu för tiden, vilket är riktigt tråkigt. För jag har ett kli i fingrarna och vill skriva och berätta massor, massor, massor. Men jag har en icke-fungerande dator hemma, vilket resulterar i en ouppdaterad blogg.

Annars då? Vad händer? Den här veckan är det fokus på träning och åter träning. Shape, Spinning, BodyPump och förhoppnings vis några fler pass. Imorgon efter spinningen är det som vanligt hem till Anna för middag och tjejhäng, och på torsdag ska jag ha några vänner över för middag.

Igår försökte jag att julpynta hemma i min lilla etta, men i mitt något slitna tillstånd (bakis) blev det mest soff-häng. Var nämligen på cocktail-party i lördags och sju drinkar och två glas champagne var man lite på dosen kan man ju lugnt påstå, haha!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Har du testat blogg.se appen? Fungerar helt okej faktiskt! Dessutom är det lite roligare att blogga i realtid tycker jag.

Mvh

Josefine

2011-11-29 @ 15:27:54
URL: http://josijox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0