Kväller...


. . .   O c h   j a g   ä r   r e d o   f ö r   s ä n g e n . . .

Har duschat och smörjt in mig med Body Shops bodybutter - Papaya. Nu ligger jag i soffan under en mysig filt och kollar på tv. Är helt slut och ska fasen ligga i sängen till tio. Tänderna är redan borstade, köket är städat och träningsväskan är inte alls packad, som jag trodde att den var, haha! Men det orkar jag inte ta nu... Är alldeles för trött. Och så känner jag av Shapen som jag gick på efter jobbet, satan vad jobbigt det var! Däremot ska jag ALLTID stå längst fram närmast spegeln, då ser man sig själv  h e e e l a  tiden vilket gör att du inte fuskar, mycket bra, haha

Sov så gott vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0