Frisörbesök


På tisdag är det dags för mig att äntligen klippa och slinga håret. Minns faktiskt inte ens när jag klippte håret sist... Men det ska bli så jäkla skönt att få fint i håret. Just nu är det bara ett slitet burr som nästan alltid är uppsatt i tofs. Tycker inte att det faller fint när det är utsläppt. Det ser för taskigt ut om jag ska vara ärlig. Slitet och med en grym utväxt. Så tisdagens besök är verkligen efterlängtat!

Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Det kommer att bli blont i alla fall, men klippningen har jag ingen aning om. Jag gillar att jag kan sätta upp håret i en tofs, det vill jag fortfarande kunna göra. Samtidigt så funderar jag på om man inte ska ta och klippa av håret i nacken? Herregud, det är inte lätt. Rätt skönt att jag den här gången går till en ny frisör som förhoppningsvis kan komma med lite tips och ideér!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0