Svullardag


Ja en sliten dag har det varit. Jag kom till jobbet och drack en kopp kall Oboy, sen käkade jag vindruvor medans jag väntade på att klockan skulle bli lunchdags vid 11 (ja, jag äter typ hantverkartidigt). En stadig kebab och en fetcola. Lightcola är för tunnisar, här kör vi på FET. Sen jobb i ex antal timmar innan det var hemdags. Hann förbi Centrum en sväng och shoppade lite inför morgondagens roligheter! Det blev en enkel middag bestående av baguett med mozarella och tomat i ugn. Fattar egentligen inte varför jag berättar att jag har ätit all denna skit. Framför allt inte eftersom jag i tidigare inlägg sagt att jag ska sluta äta sådan skit. Men nu kommer den klassiska förklaringen. Jag SKA börja på söndag. Och jag har varit bakis idag. Då får man äta skräpmat.

Juste. Jag har ätiti chips oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0