Pysslig.


Nu är mamma och pappa på Arlanda och jag gissar på att de har en öl i handen för att fira semestern! Ååååh vad jag hade velat följa med! Men till sommaren/hösten ska jag och Anna boka in en ny solsemester, tror att det blir en sväng till Thailand - Phuket - Koh Lipe - och sen en sväng tillbaka Langkawi!

Annars har jag varit riktigt huslig här hemma, jag har bokat tvättstugan och ska ner och tvätta om en timme, jag har hackat grönsaker till kvällens middag - Kyckling i lergryta (jag hade en hel kyckling i kylen som var tvungen att ätas) så den står nu i ugnen och blir färdig lagom tills jag ska ner till tvättstugan.

Anna kommer hit efter jobbet och då ska jag bjuda på kyckling och sen ska vi gå och se Black Swan på bio! Länge sedan jag umgicks med bästaste Anna :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad du verkar vara grym på att laga mat! Önskar ibland att vågade ge sig på lite svårare grejer, men är så rädd att det ska bli dåligt så vill inte "slösa bort" massa timmar på det. Känns lite pinsamt att erkänna, men filé eller färdiggrillat är det enda jag kör på när det gäller kyckling. Har du nåt bra recept och några tips på hur man tillagar en hel färsk kyckling i gryta/ugn? Stor kram!

2011-03-07 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0