Middags beslutsångest..


Jag kan inte bestämma vad jag ska laga till middag. Vet inte vad jag är sugen på alls. Men jag vet att jag vill ha varm, lagad och god mat. Mitt matintag under dagen har annars bestått av tekakor med västerbottenost på. Så kroppen cravar riktig mat. 

Valet står mellan Pad Thai eller hel färsk kyckling i lergryta med timjan och massa vitlök. Eftersom att jag är hungrig och vill äta typ nu så borde jag välja Pad Thai:en, men jag är mer sugen på kycklingen. Men å andra sidan kom jag på att kyckligen är i frysen, haha!! Tar nog några extra timmar att tina upp den, haha!



Eller så hade sådan här mat från ett litet matstånd vid en strand i Malaysia gjort magen glad! Kycklingkorv, krabbkakor med mera... Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0