L ö r d a g


Tjollahopp!

Jag har haft en grymt bra lördag! Anna sov hos mig efter att vi sett Black Swan på bio (som förövrigt var sjukt bra! Natalie Portman är en grym skådis!), och vi startade morgonen med smoothie på balkongen. Sen tog vi bussen hem till Malin och tjejerna och gick till lekparken. Solen sken och i lä var det riktigt härligt, en riktigt försmak av våren :)

Sen gick vi hem och käkade lunch och åt morotskaka som Malin bakat, fy fan vad gott det var, men vilken jäkla matkoma man hamnade i efteråt!

Kom hem från Malin för ca en timme sedan och ska snart käka middag. Sen vet jag inte vad jag ska göra, kan inte bestämma mig... Antingen stannar jag hemma och tar det lugnt, eller så åker jag in till stan för att vina lite med vänner. Jag vet att det kommer att bli en lugn kväll om jag går ut och det hade varit så kul att få klä upp sig och sminka sig lite.

Men orkar jag det...?



Vad ska ni göra ikväll? Andra chansen på tv, utgång, eller hemmamys?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi var påväg ut till en jättetrevlig liten restaurang, men när vi kommer dit så är den helt mörklagd och när vi tittar in så är det fullt med "skit" där inne, vet inte om dom håller på att fixa upp stället eller om dom ska stänga. Vi blev iaf så paffa och kom inte på någon reservplan så vi gick hem istället, får bli tacos och bubbel.

Ha en trevlig kväll vad du nu än bestämmer dig för att göra.

2011-03-05 @ 18:26:10
Postat av: Ponyo

Det blev förfest och sedan fest och hela körer för min del igår. Hemma vid fyra och det känns i kroppen idag. :P Vad blev det för dig sen, hemma eller vin? :)

2011-03-06 @ 12:06:49
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0