Kvällen igår.


Vaknade vi 11-tiden imorse och var bakis. Inte äckligt-mycket-kan-inte-röra-mig-bakis, men ändå bra sliten. Det märks att man börjar bli gammal, haha! Jag var absolut inte full, kände mig inte ens påverkad när vi åkte hem, dricker nog alldeles för lite vatten under sådana här kvällar.

Middagen med tjejerna var jättemysig! Tacos, vin och några drinkar, tjejsnack och schysst musik, och så hyllade vi Earth Hour, dock en halvtimme för sent, men vi tände ljus och hade det mysigt!

Vid 23-tiden drog jag och Hedda vidare till stan medans Emma och Astrid valde att stanna en stund till innan de drog vidare till Tegel... Hur som, jag och Hedda drog till Göta Källare och jag blev inte alls imponerad av stället. Alls. Var rätt trist faktiskt, men vi fick i alla fall dansa av oss lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0