Heeeeeelg...


...Eller snart i alla fall!

Jag har haft en väldigt bra vecka, på många olika sätt. Jag har äntligen kommit igång med träningen, jag har inte ätit varesig chips, godis eller druckit cola på ex antal dagar vilket fan i mig är rekord för mig! Jag måste verkligen försöka bli av med mitt sockerberoende, och som många av er kommenterat i detta inlägg, man kanske ska försöka minska på frukten då oxå? Just för att jag vill slippa känna det där suget efter något sött...

Det tål att funderas på helt enkelt...

Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och äta middag - våfflor - fy satan vad gott! Några våfflor med typ lök, gräddfil och kaviar och sen några "efterrätts våfflor" med sylt och grädde... dreggel, dreggel haha!

Annars blir det en lugn kväll, haha, jag laddar inför morgondagen då Hedda, Astrid och Emma kommer hit för middag! Jag och Hedda ska ut sen, men vi får se hur de andra gör, grymt kul ska det bli i alla fall!! :)

Vad ska ni göra ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0