Födelsedagsfirande gånger två!


Är nyss hemkommen efter att ha firat mamma som fyller år idag! Även jag blev lite firad idag med lite paket, bland annat en vattenkokare och vinglas i serien Iitala :)

Annars har jag inte gjort många knop idag, jag har städat och plockat undan i lägenheten, pappa kom förbi en sväng och sen gick vi gemensamt hem till dem för att sen åka hem till Malin och tjejerna för en födelsedagsfika.

Sen träffades vi alla för en trerätters middag hemma hos mamma och pappa, en "räkröra" till förrätt, potatiskaka och fläskfilé med grönmögelsås och min goda kolakaka till efterrätt... Jag är mätt och belåten =)

Hoppas att ni alla haft en bra onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0