En kik i arkivet...


Mars 2011
Bor i min egna lägenhet. Är självständig. Fortfarande singel och trivs förvånansvärt bra med det. Försöker umgås med mina vänner så mycket jag kan. Har äntligen börjat träna igen efter några månaders uppehåll. Life is good!




Mars 2010.
Singel sen ett halvår tillbaka. Trivs med livet trots att jag blivit sviken. Är arg och ledsen men ändå så glad över hur mitt nya liv börjar ta form. Håret kan jag sen någon månad tillbaka göra en fin utbakad fläta på. Har börjar träna mycket och har återupptagit kontakten med mina vänner igen.




Mars 2009.
Jag har åtta månader tidigare avslutat min cellgiftsbehandling. Jag är sambo med villa(lägenhet/radhus), volvo(Renault) och vovve. Tror att jag är nöjd med livet och att det är såhär det ska vara. Vill desperat ha barn.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänk vilka vändningar livet kan ta..



Men din glädje du har syns genom dina inlägg den senaste veckan. Jag blir så glad av att läsa det! <3

2011-03-25 @ 19:30:04
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0