Onsdagen den 20/7-2011


Kan inte fatta att det redan är onsdag?? Herregud, tiden går så fort, hinner knappt med! Har varit riktigt nojjig över den här veckan då jag sitter själv i min grupp, men än så länge har det inte varit något problem. Det märks att folk är på semester i alla fall, haha!

Jag ringde till min frissa igår efter lunch och sa att jag ville fixa till håret igen. Jag är nöjd överlag, men i vissa ljus så ser man att blekningen inte tagit på alla ställen och att det ser ojämt ut. Så på fredag är det dags igen, blir några slingor upptill på huvudet och sen hoppas jag att det blir som jag vill!



Vad pysslar ni med denna onsdag? Har ni semester? Det har ju varit lite dött här på sistone, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0