Hemma igen..


Då var man hemma efter en kanon helg på landet! Det tog verkligen emot att lämna min syster och barnen där och istället bege sig hem till Täby för att man ska jobba. Det suger hästpung. Men det är bara en vecka kvar och sen har jag semester, dock bara i två veckor (sparar semestern till i vinter då det blir Filippinerna), men de två veckorna är så efterlängtade!!

Men återigen, fan vilken bra helg det har varit! Vi har plockat smultron och blåbär som vi gjorde en tårta på, vi har ätit gott och badat. Verkligen en superhelg tillsammans med min bästa vän och syster ♥

Jag har fortfarande inte hittat min kamerasladd så jag laddar upp lite kassa iPhone-bilder som jag fotade bilderna in min kamera med, haha!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vilken kalaspingla ;)

2011-07-18 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0