Fyra dagar...


Seg uppdatering, jag vet...

Men min dator hemma har pajjat, vet inte vad som hänt, annars har jag verkligen skitmycket att göra nu! Är stressad över mycket. Tyvärr. Det är mycket på jobbet, och jag känner inte att resan underlättar, snarare kommer jag att få jobba arselet av mig under morgondagen. Jag skulle tagit med mig arbete hem, men det glömde jag självklart...

Men jag har dock börjat lägga fram kläder inför resan, många linnen och några shorts, en strandklänning, typ femtioelva bikinis osv :) Ska hämta ut ett paket från H&M imorgon med lite nya grejjer!

Imorgon är det heldag på jobbet, onsdag halvdag, sen stan med Anna för att shoppa det sista inför resan, på kvällen sen hoppas jag att jag hinner träffa Stephi! Sen börjar min seeemeeester!!

Dock måste jag erkänna att jag inte hunnit/orkat/velat skriva mer på min lista.. Har inte orkat. Alls. Så ni får nöja er med några tidsinställda inlägg, och kanske någon spontan uppdatering nere i Malaysia! :)

Jag kommer nog att hinna skriva någon gång till, en sista gång bli i alla fall på torsdag, dagen innan vi åker!


Bali 2008


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, fantastiska bilder. Är grymt avundsjuk på dig som får åka till underbara Malaysia. Hoppas ni får en grym resa och njut ordentligt! Kram!

2011-01-04 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0